Koszt przesyłki
Przelew
(PLN)
Pobranie
(PLN)
Paczkomat20.0024.00
Kurier Inpost22.0028.00
Odbiór osobisty0.000.00
Kurier DHL21.0029.00
Kurier DHL (EU)85.00
Darmowa dostawa (PL) od
500.00 PLN

 
Kalkulator
<->
<->
<->
<->
: <->
<->
<->
<->
  Statystyki
Wizyty
  Aktualnie: 1
  Dzisiaj: 33
  
Wszystkich: 44448

Produkty w ofercie: 61
Marki

INSTRUKCJA

  1. Składanie zamówienia

    Zamówienia można składać na trzy sposoby:
    - poprzez dodanie towarów do koszyka, wybranie sposobu dostawy i płatności oraz podanie danych do wysyłki,
    - poprzez wysłanie maila na adres zamowienia@4hft.pl,
    - telefonicznie pod numerem +48 530 396 838 (w dni robocze od 17:00 do 20:00, w pozostałych godzinach proszę o kontakt sms).
  2. Dostępność produktów

    W przypadku produktów dostępnych (w magazynie lub u bezpośredniego dostawcy) wysyłka jest realizowana w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych. W przypadku, gdy czas oczekiwania na zamówiony towar będzie dłuższy lub nie będzie możliwości jego zamówienia zostaniesz o tym niezwłocznie poinformowany mailowo.

  3. Sposoby dostawy

    Aktualnie do  wyboru są cztery sposoby dostawy:

    - Paczkomat:
      - przelew: 20 PLN
      - pobranie: 24 PLN
    Wszystkie paczki ubezpieczone są na kwotę 5000 PLN.
    Czas dostawy to średnio jeden dzień licząc od dnia następnego po dniu nadania przesyłki.

    - Kurier Inpost:
      - przelew: 22 PLN
      - pobranie: 28 PLN
    Wszystkie paczki ubezpieczone są na kwotę 5000 PLN.
    Czas dostawy to średnio jeden dzień licząc od dnia następnego po dniu nadania przesyłki.

    - Kurier DHL:

      - przelew: 21 PLN
      - pobranie: 29 PLN
    Wszystkie paczki ubezpieczone są na kwotę 6500 PLN.
    Czas dostawy to średnio jeden dzień licząc od dnia następnego po dniu nadania przesyłki.

    - Odbiór osobisty:
    - w szczególnych przypadkach i wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu możliwy jest odbiór osobisty
    w Tarnowskich Górach ul. B. Lubosza 18,
    - odbiór na zawodach HFT. Jestem obecny na prawie wszystkich większych zawodach HFT odbywających się w Polsce i mogę dostarczyć na nie Państwa
    zamówienie. Przed wybraniem tej formy dostawy konieczny jest wcześniejszy kontakt (minimum tydzień przed zawodami w przypadku towarów
    dostępnych i minimum dwa tygodnie w pozostałych przypadkach),
    - odbiór osobisty jest darmowy bez względu na wybraną formę płatności.
  4. Status zamówienia

    Realizacja Twojego zamówienia podzielona jest na kilka etapów. Informację o etapie, na którym aktualnie znajduje się zamówienie sprawdzisz wchodząc na stronę z informacjami o zamówieniu (link otrzymasz po złożeniu zamówienia), a o każdej zmianie zostaniesz poinformowany mailowo. Twoje zamówienie może mieć status:
    1. Nowe - oznacza to, że system poprawnie zarejestrował zamówienie i pojawiło się ono na liście zamówień oczekujących na zaakceptowanie. Na tym etapie weryfikujemy czy towar jest dostępny lub można go zamówić, cena jest aktualna i mamy wszystkie dane niezbędne do realizacji zamówienia. W przypadku problemów z dostępnością lub zmianą ceny skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie.
    2. Zaakceptowane - oznacza, że potwierdziliśmy dostępność i cenę towaru, więc możemy przystąpić do jego realizacji. Wraz z akceptacją zamówienia otrzymasz informację o numerze konta do płatności za zamówienie (wysyłamy tą informację do wszystkich klientów bez względu na formę płatności). W przypadku płatności przelewem oczekujemy na zaksięgowanie wpłaty na naszym koncie.
    3. W trakcie realizacji - oznacza, że otrzymaliśmy przelew lub wybrano płatność za pobraniem. Wybrane przez Ciebie produkty są aktualnie przygotowywane do wysyłki lub zamówiliśmy je u dostawcy i oczekujemy na dostawę.
    4. Zrealizowane - oznacza, że zamówienie zostało do Ciebie wysłane lub jest gotowe do odebrania go osobiście. Na tym etapie na stronie ze szczegółami zamówienia pojawi się link do śledzenia paczki.
    5. Anulowane - oznacza, że z różnych przyczyn nie było możliwe zrealizowanie zamówienia lub nie odpowiadały Ci warunki jego realizacji. Anulowanie zamówienia zawsze poprzedzone jest kontaktem z klientem.